| | | | | | |
03-84-TR | ??-02-1972 | Groen (Vert Clair Métal 953) | | | | Is gebruikt voor informatie over Renault diagnose stations. |
03-85-TR | ??-02-1972 | Geel (Jaune 386) | | | | Heeft in Autovisie gestaan van 21-04-1972. |
03-86-TR | ??-02-1972 | | | | | Heeft in Autokampioen test gestaan van 1972. |
03-87-TR | ??-02-1972 | | | | | |
03-09-UE | ??-03-1972 | Oranje (Orange 331) | | | | Heeft in blad "De Auto" nr. 6 van de KNAC gestaan in Juni 1972. |
03-14-UE | ??-03-1972 | | | | | Heeft in Rijdend Nederland gestaan op Zaterdag 22-04-1972. |
10-70-UG | ??-??-1972 | | | | | |
10-85-UG | ??-??-1972 | | | | | |
11-04-UG | ??-??-1972 | | | | | |
11-32-UG | ??-??-1972 | | | | | |
18-61-UH | ??-07-1972 | | | | | |
18-64-UH | 17-07-1972 | Groen (Vert Clair Métal 953) | | Auto is gedemonteerd. | | |
18-67-UH | ??-07-1972 | | | | | |
18-91-UH | ??-07-1972 | Groen (Vert Clair Métal 953) | 11.200 | Auto is gedemonteerd. | *R1312**6431646* | Auto was volledig omgebouwd naar fase 2. |
18-92-UH | 28-07-1982 | | | | | |
18-94-UH | 10-07-1972 | Rood | 11.280 | | *R1312**6431648* | De originele kleur van de auto is Groen (Vert Clair Métal 953). Auto heeft vervangend kenteken LY-14-RN |
19-00-UH | ??-07-1972 | | | | | |
19-04-UH | 13-07-1972 | Zwart (Noir 699). | | Auto is geëxporteerd. | *R1312**643221?* | |
19-13-UH | ??-07-1972 | | | Auto is gedemonteerd. | | |
19-17-UH | ??-07-1972 | | | Auto is gedemonteerd. | | |
19-32-UH | ??-??-1972 | Oranje (Orange 331) | | | | |
19-44-UH | ??-??-1972 | Groen (Vert Clair Métal 953) | | | | |
80-VX-38 | ??-??-1972 | Oranje (Orange 331) | 9.089 | Auto is gedemonteerd. | *R1312**6430150* | Vervangend kenteken. |
11-19-UJ | ??-??-1972 | Groen (Vert Clair Métal 953) | 9.604 | Auto is gedemonteerd. | *R1312**6430164* | De auto had een vervangend kenteken 00-NL-46 |
89-36-UX | ??-??-1972 | Groen (Vert Fonce Métal 947) | | | | De auto stond met test in het blad AUTO 2000, en was ook te zien op een advertentie van ML Tectyl. |
16-22-VG | ??-??-1972 | Geel (Jaune 386) | | | | |
16-47-VG | 02-01-1973 | Geel (Jaune 386) | | | | Auto is nog steeds bij eerste eigenaar. |
16-50-VG | ??-01-1973 | Rood (Rouge 733) | | | | |
44-51-VH | 19-01-1973 | | | | | |
44-52-VH | 19-01-1973 | Blauw (Bleu Clair Métal 457) | 12.984 | Auto is op 08-09-2017 geëxporteerd naar Roemenië. | | |
44-59-VH | ??-01-1973 | Geel (Jaune 386) | | | | De auto heeft een vinyl dak. |
44-66-VH | 26-10-1972 | Geel (Jaune 386) | 15.635 | | *R1312**6437061* | De originele kleur van de auto is Zwart (Noir 699). |
44-89-VH | ??-01-1973 | Wit (Blanc 355) | | | | Heeft in Renault Revue nr. 3 gestaan van 1973. |
44-99-VH | ??-01-1973 | Groen (Vert Fonce Métal 947) | | | | |
09-57-VT | 14-12-1972 | Geel (Jaune 386) | 16.481 | | | |
09-61-VT | 15-11-1972 | Geel (Jaune 386) | 15.743 | | | De originele kleur van de auto is Groen (Vert Fonce Métal 947). |
09-68-VT | 21-11-1972 | Geel (Jaune 386) | 15.653 | Auto is op 07-04-2018 gedemonteerd. | *R1312**6437730* | |
09-73-VT | ??-11-1972 | | | | | |
09-77-VT | ??-11-1972 | | | | | Is een Automatic en staat in het boek "Renault 100 jaar in Nederland" van Jac Maurer en Renault Revue nr. 3 1973 |
25-16-VT | ??-02-1973 | Groen (Vert Clair Métal 953) | | | | Is een Automatic. |
25-33-VT | 09-03-1973 | Geel (Jaune 386) | | | *R1312**6438654* | |
25-34-VT | ??-03-1973 | | | | | |
25-43-VT | ??-03-1973 | | | | | |
25-45-VT | ??-03-1973 | | | | | |
25-47-VT | ??-03-1973 | Blauw (Bleu Clair Métal 457) | | | | |
05-47-XZ | 04-05-1973 | Blauw | | | *R1312**6438681* | |
18-91-ZP | 28-08-1973 | Groen (Vert Clair Métal 953) | 30.410 | Auto is geëxporteerd naar België. | *R1312**6452407* | Auto is voorzien van een LPG installatie. |
30-AL-33 | ??-09-1973 | | | | | |
28-AN-04 | ??-10-1973 | Wit (Blanc 355) | | | | |
28-AN-10 | ??-10-1973 | Oranje (Orange 331) | | | | |
28-AN-19 | ??-10-1973 | Oranje (Orange 331) | | | | |
11-AP-54 | ??-??-1973 | Oranje (Orange 331) | | | | |
18-AX-03 | 07-11-1973 | Oranje (Orange 331) | | | | |
18-AX-08 | ??-11-1973 | | | | | |
39-AZ-76 | ??-12-1973 | | | | | |
40-AZ-35 | 12-12-1973 | Grijs (Gris Métal 651) | 34.983 | | | Is een Automatic. |
09-BD-92 | 19-10-1973 | Geel (Jaune Citron 301) | 31.908 | Auto is op 16-03-2023 gedemonteerd. | *R1312**6454060* | |
95-BF-44 | 29-03-1974 | Blauw (Bleu Métal 407) | | | *R1312**6436559* | Is een Automatic, en de auto is omgebouwd naar découvrable. |
13-BS-13 | ??-??-1974 | Geel (Jaune 386) | | | | |
06-32-ZP | 16-05-1974 | Groen (Vert Clair Métal 953) | | | | De auto heeft een vinyl dak en een vervangend kenteken. |
06-DG-53 | 18-07-1974 | Geel | | | *R1312**6465820* | |
06-DG-71 | 01-08-1974 | Rood (Rouge 733) | | | | |
09-EE-40 | 28-10-1974 | Grijs (Gris Métal 651) | | Auto is gedemonteerd. | *R1312**6466953* | |
08-ES-57 | 09-10-1979 | | | | | Erg laat op naam gezet. |
08-ES-82 | ??-??-1975 | | | | | |
40-DF-01 | ??-??-1974 | Rood (Rouge 733) | | | | |
88-FD-82 | ??-??-1975 | Blauw (Bleu Clair Métal 457) | | | | |
27-GR-75 | 27-01-1985 | | | | | Erg laat op kenteken gezet. |
43-GT-41 | ??-??-1975 | Grijs (Gris Métal Verni 616) | | Auto is gedemonteerd. | | |
93-GU-91 | ??-??-1975 | | | | | |
84-HL-08 | 09-12-1975 | Wit (Blanc 355) | | | *R1312**6474411* | |
98-HX-71 | ??-12-1975 | Geel (Jaune 386) | | | | |
72-SU-13 | 02-09-1977 | Geel (Jaune Citron 301) | | Auto is geïmporteerd uit Duitsland. | *R1312**6454745* | |
63-SZ-80 | 10-05-1973 | Geel (Jaune 386) | 25.586 | | *R1312**6438666* | Auto is als startauto gebruikt bij Oval Races.
Vervangend kenteken. |
89-ZN-51 | ??-??-?? | | | | | Vervangend kenteken. |
69-ZV-03 | ??-??-1972
| Groen (Vert Clair Métal 953) | | | | Vervangend kenteken. |
JL-27-DF | ??-??-1972 | Geel (Jaune 386) | | Auto is gedemonteerd. | | Vervangend kenteken. |
KZ-46-LT | 08-12-1972 | Geel (Jaune 386) | 16.669 | | *R1312**6437754*
| De auto heeft een vinyl dak en een Vermeulen/Hollandia schuifdak.
Vervangend kenteken. |
| | | | | | |
AR-12-18 | 30-06-1971 | Oranje (Orange 331) | 16.361 | De auto is geïmporteerd uit Italië. | R1312**6438143* | In Italië werd de Renault 17 de Renault 177 genoemd, omdat het getal 17 een ongeluksgetal is in Italië. |
AE-91-51 | 13-12-1971 | Groen (Vert Clair Métal 953) | 6.719 | Auto is op 03-11-1999 geïmporteerd uit Frankrijk. | | |
AL-04-94 | 05-07-1972 | Blauw (Bleu Clair Métal 457) | 12.820 | Geïmporteerd uit Zwitserland geloof ik. | *R1312**6436078* | |
AH-44-58 | 01-08-1972 | Wit (Blanc 355) | 12.151 | In 2000 geïmporteerd uit Frankrijk. | | Het oorspronkelijke Franse kenteken is 8079YL75. |
11-YA-83 | 08-05-1973 | Wit (Blanc 355) | 24.779 | Auto is geïmporteerd uit Frankrijk, en is inmiddels weer geëxporteerd naar Oostenrijk. | *R1312**6450845* | Origineel een Automatic. |
56-FJ-PJ | 28-06-1973 | Wit (Blanc 355) | | Auto is geïmporteerd uit Frankrijk. | *R1312**6447937* | |
52-YA-64 | 21-01-1974 | Zwart (Noir 699). | 33.874 | Auto is geïmporteerd uit Frankrijk | *R1312**6454584* | |
| | | | | | |